Επικοινωνία εικόνα Τεχνική Υποστήριξη εικόνα GreekEnglish
logoεικόνα Εταιρεία εικόνα Λύσεις εικόνα Νέα
Υποστήριξη πελατών

εικόναΗ εταιρεία παρέχει το σύνολο των υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης και συντήρησης καθημερινά, από τις 09:00 έως τις 17:00, εκτός Σαββάτου και Κυριακής και των επίσημων αργιών.

Στα πλαίσια της Τεχνικής Υποστήριξης των πελατών σχετικά με τη χρήση των προϊόντων – εφαρμογών της εταιρείας παρέχονται οι παρακάτω υπηρεσίες:

Αναβαθμίσεις των Εφαρμογών

  • Εγκατάσταση της τελευταίας διαθέσιμης έκδοσης της εφαρμογής
  • Αναβάθμιση της υπάρχουσας Βάσης Δεδομένων, ώστε να είναι συμβατή με τη νέα έκδοση της εφαρμογής
  • Μεταφορά υπαρχόντων δεδομένων στη νέα μορφή της Βάσης Δεδομένων (εάν απαιτείται)
  • Μεταφορά ειδικών παραμετροποιήσεων που έχουν εφαρμοστεί στο σύστημα του πελάτη

Τακτικοί προληπτικοί έλεγχοι Καλής Λειτουργίας

Οι τακτικοί προληπτικοί έλεγχοι, περιλαμβάνουν επισκέψεις ειδικευμένου προσωπικού της εταιρείας ή εξ' αποστάσεως έλεγχο της ομαλής λειτουργίας του συστήματος. Ο σκοπός των ελέγχων αυτών είναι να προβλέψουν και να αποτρέψουν πιθανά μελλοντικά προβλήματα. Κατά τις επισκέψεις αυτές:

  • Ελέγχονται τα log files της εφαρμογής και της βάσης δεδομένων για διαγνωστικά μηνύματα
  • Εκτελούνται έλεγχοι ορθότητας των αποθηκευμένων στοιχείων και του σχήματος

Έκτακτοι έλεγχοι και διορθωτικές παρεμβάσεις

Εάν κατά την λειτουργία της εφαρμογής προκύψουν δυσλειτουργίες (αστοχίες) που εμποδίζουν τις καθημερινές εργασίες του πελάτη, τότε η εταιρεία προβαίνει άμεσα σε επιτόπου έκτακτο έλεγχο, προκειμένου να αποκαταστήσει την ορθή λειτουργία του συστήματος. Εάν η άμεση αποκατάσταση της δυσλειτουργίας δεν είναι εφικτή, η εταιρεία προβαίνει σε διορθώσεις του συστήματος εντός 24-ώρου τις οποίες και εφαρμόζει στο σύστημα του πελάτη υπό μορφή διορθωτικής ενημέρωσης (patch).

Να σημειωθεί ότι οι υποχρεώσεις τις εταιρείας περιορίζονται σε διορθώσεις σχετικά με τις εφαρμογές της, ενώ δεν προκύπτει καμία ευθύνη – πέραν της υποχρέωσης διάγνωσης και γνωστοποίησης της αιτίας του προβλήματος - εάν το πρόβλημα έχει προκληθεί από άλλες δυσλειτουργίες (π.χ. βλάβη hardware, καταστροφές, παραβιάσεις ασφάλειας, κλπ).

Τηλεφωνική Υποστήριξη

Στo πλαίσιo των προσφερόμενων υπηρεσιών παρέχεται και τηλεφωνική υποστήριξη κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες.

Εταιρεία

Εταιρικό Προφίλ
Πελάτες
Συνεργάτες
Διαχείριση Ποιότητας

Λύσεις

Προϊόντα
Υπηρεσίες Ανάπτυξης Λογισμικού
Υπηρεσίες Διοικητικής Υποστήριξης
Υπηρεσίες Συμβούλων Πληροφορικής
Υποστήριξη Πελατών

Νέα

 

Επικοινωνία

Φόρμα Επικοινωνίας
Χάρτης Περιοχής

© 2013 Archimedia Α.Ε.
Όροι Χρήσης